Biciklisti koriste Most slobode decenijama jer postoji potreba za tim. Naši projektanti po pravilu ne stavljaju biciklističke staze na mostove, što se može videti po gotovo svim izgrađenim mostovima na kanalu DTD i Dunavu. Ovo je problem na koji biciklisti skreću pažnju glasno više od decenije i ništa se ne čini po tom pitanju. Može da se smanji brzina vozila na mostu, ukine zaustavna traka (jer to nije autoput), naprave neke korekcije i svima će biti bolje.
Da, pešaci se maltretiraju i proganjaju sa trotoara. To se čini na mnogo načina, pa čak i od samih "pesaka". Njegoševa ulica je veoma interesntan primer:
1. U delu pešačke zone, koja je skraćena da bi se kolima pristupilo novoizgrađenom objektu sa dva kafića, prostor za kretanje pešaka, koji je sada obeležen žutom linijom, se uzurpira postavljanjem reklama, saksija s cvećem, a ponovo je počelo sasvim opušteno držanje kolica sa malom decom u pročelju stola koje je izvan prostara bašte, ili se tu drže kerovi ili parkiraju biciklovi,
2. U delu koji je nekada bio pešačka zona sada su na trotoaru parkirani automobili,
3. U delu koji nije pešačka zona na veoma uskom trotoaru, u kom su već napravljene zapreke od stubova rasvete, provlače se biciklovi i pešaci kada na trotoaru nisu učenici i profesori Tozine gimnazije koji ga, dok stoje i bezbrižno puše, potpuno onemoguće za kretanje pešaka, tako da oni moraju da se kreću kolovozom češući se i o parkirane, ali i automobile koji se kreću, ili ona taksi vozila koja ostavljaju gospodu učenike.
@Smartass, saobracajno obrazovanje treba da se uvede za sve (u osnovne skole).
S druge strane, nema sta biciklistima da se dopusta da voze po istim putevima kojima se voze i automobili. Gde ima biciklistickih staza, tu je propis da biciklisti voze njima. Gde ih nema, tu je vec predvidjeno da voze kolovozom tako da bi mozda i ti trebao da se malo saobracajno obrazujes :)
Vidim, opet (po ko zna koji put) ide prica "biciklisti bi trebali gurati na pesackom prelazu".
Bi. Ali biciklisti NE prelaze na pesackom prelazu. Imaju SVOJ prelaz pored na skoro svim raskrsnicama gde je i biciklisticka staza. Izuzeci su pesacki na Futoskom putu kod Suboticke i Brace Popovic kod Stevana Mokranjca. Neka bude da ima jos par za koje ne znam ili se nisam setio.
U svim ostalim slucajevima, postoji poseban prelaz PORED pesackog i biciklisti NISU duzni da guraju bicikl tuda.
A i voze se kao nenormalni, a od saobracajnih propisa ne znaju nista i oni koji ih i poznsju nepostuju ih. Biciklidta bi treba pregurati bicikl preko pesackog prelaza ali to niko ne radi i onda zato i stradaju
Pešaci su izgubili svoje trotoare jer je neki neuki sveznalica izvukao linije na trotoarima i proglasio ih za biciklističke staze što biciklisti obilato zloupotrebljavaju i voze po celom trotoaru, pa i tamo gde biciklističke linije i nisu označene.
Znači PEŠACI SU NAJUGOŽENIJA KATEGORIJA učesnika u saobraćaju od strane svih učesnika.
Mogli bi malo i o tome pisati.
Mozda je vreme da se pocne sa saobracajnim obrazovanjem za bicikliste, pre nego sto im se dopusti da voze po u po istim putevima kojima se voze i automobili. Sve vise se vidi da su ugrozeni sopstvenim neznanjem nego ponasanjem drugih ucesnika.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Još jedan loš dan za novosadske bicikliste: Jedan oboren kod Dečije bolnice, drugi naleteo na kola
Autor: 021.rs
Novi Sad
•30.05.2024.
•07:43 > 07:58
Komentari 8
Marko
@Pešaci
1. U delu pešačke zone, koja je skraćena da bi se kolima pristupilo novoizgrađenom objektu sa dva kafića, prostor za kretanje pešaka, koji je sada obeležen žutom linijom, se uzurpira postavljanjem reklama, saksija s cvećem, a ponovo je počelo sasvim opušteno držanje kolica sa malom decom u pročelju stola koje je izvan prostara bašte, ili se tu drže kerovi ili parkiraju biciklovi,
2. U delu koji je nekada bio pešačka zona sada su na trotoaru parkirani automobili,
3. U delu koji nije pešačka zona na veoma uskom trotoaru, u kom su već napravljene zapreke od stubova rasvete, provlače se biciklovi i pešaci kada na trotoaru nisu učenici i profesori Tozine gimnazije koji ga, dok stoje i bezbrižno puše, potpuno onemoguće za kretanje pešaka, tako da oni moraju da se kreću kolovozom češući se i o parkirane, ali i automobile koji se kreću, ili ona taksi vozila koja ostavljaju gospodu učenike.
S.
S druge strane, nema sta biciklistima da se dopusta da voze po istim putevima kojima se voze i automobili. Gde ima biciklistickih staza, tu je propis da biciklisti voze njima. Gde ih nema, tu je vec predvidjeno da voze kolovozom tako da bi mozda i ti trebao da se malo saobracajno obrazujes :)
S.
Bi. Ali biciklisti NE prelaze na pesackom prelazu. Imaju SVOJ prelaz pored na skoro svim raskrsnicama gde je i biciklisticka staza. Izuzeci su pesacki na Futoskom putu kod Suboticke i Brace Popovic kod Stevana Mokranjca. Neka bude da ima jos par za koje ne znam ili se nisam setio.
U svim ostalim slucajevima, postoji poseban prelaz PORED pesackog i biciklisti NISU duzni da guraju bicikl tuda.
Свињорез
Map
Pešaci
Znači PEŠACI SU NAJUGOŽENIJA KATEGORIJA učesnika u saobraćaju od strane svih učesnika.
Mogli bi malo i o tome pisati.
Smartass
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H